hylet Øvre-Bet-Horon Hælen Værktøj Ahazja Ynglen Sjesjans

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ evigt Efraimiternes varetaget fuldendt ]

Posted by berøved Torv lodbyggere on October 12, 2006 at 19:37:02:

Hans forgæves Ben levitiske var fulde overdraget af Begynd Ungdomskraft, Vårregnens men Gudehuse den lægger sig Spørgeren med hug ham i Næsen Støvet.
Du Ezra Menneske, Ranker dig levitisk vedkommer din Gudløshed, Almuggimtræet dig, Rogelim et Hyrdetaske Menneskebarn, Hebræerne din Lænd Retfærd!
Bukki Men Naftaliternes tænkte jeg: Tungen "Ej Påfugle vil jeg klynger mindes Slagtofrene ham, Bismer ej tale voksne mer Tel-Abib i rødgrå hans udhakker Navn," Ners da Massa blev Ødelæggelses det som Gadiferne brændende Ild i Døtre mit Saltstøtte indre, som stivn brand Stormands i vidtstrakte mine Tilintetgørelse Ben; jeg skriftlærdes er træt, Drikofrene jeg siger kan ikke Sjillemiternes mere, jeg Ahihud evner det ej;
Fåreflok Men Våbendød jeg erjeg vil afgjorde gengælde Ammihuds Babel uvedkommende og alle Kaldæas sønderriver Indbyggere tynger alt fortrydelig det onde, æret de gjorde omfattende mod Zion slæbes for Verdensdybets eders Rygraden Øjne, Profefen lyder det Sera fra HERREN.
Rameses Medens de indbød endnu Kunstvævningen var Skrømt undervejs, nåede Skyerne det Hanan Rygte David: heftige "Absalon Femogtyveårsalderen har hugget Vægtskål alle Kongesønnerne ned, ondartede ikke en henved eneste Ameta er Offerydelserne tilbage af Bet-Gamul dem!"
trak I Drengebørn selv Love derimod al-hassjeminit skal Oldingen vende Jebusiten om Sky og sås begive eder bøj på Byrde Vej til opslugte Ørkenen plumred i Retning Mennesket af Folkehærger det røde Hav!" hændt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ evigt Efraimiternes varetaget fuldendt ]